Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 26 Feb 2024 12:44:25 +0200

Tere!

Raasiku Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/01192 
aadressile Harju maakond, Raasiku vald, Raasiku alevik, 11317 Raasiku 
Elektri tee// Tehase põigu lõik 2// 3// 5// Tehase põik 11// 13// 26// 28// 
30// 32// 38// 40// 42// Tehase tee 21// 24// 24a// 26// 26a// 27// 28b// 
Tehase tee lõik 16// 18, Harju maakond, Raasiku vald, Raasiku alevik, 11317 
Raasiku Elektri tee// Tehase põigu lõik 3// 5// Tehase põik 11// 13// 28// 
30// 32// 34// 36// 38// 40// 42// Tehase tee 21// 24// 24a// 26// 26a// 
27// 28b// Tehase tee lõik 16// 18, Harju maakond, Raasiku vald, Raasiku 
alevik, 11317 Raasiku Elektri tee// Tehase põigu lõik 2// 3// 4// 5// Tehase 
põik 11// 13// 26// 28// 30// 32// 34// 36// 38// 40// 42// Tehase tee 24// 
24a// 26// 26a// 28// 28b, Harju maakond, Raasiku vald, Raasiku alevik, 
Tehase põigu lõik 3// 5// Tehase põik 26// 28// 34// 40// 42// Tehase tee 
24// 24a// 26a (Veetorustik, Kanalisatsioonitorustik, Tee, 
Sademeveekanalisatsioon ja -kraav) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus:

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26898915>  (menetlus nr: 
415988), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 07.03.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Raasiku Vallavalitsus) või menetleja (ARVO TÄKS) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister